donderdag 7 oktober 2010

Woonbeurs Amsterdam

Afgelopen donderdag ben ik met stage naar de woonbeurs in Amsterdam geweest, ook was er nog een collega van Rebekka mee. Het was gigantisch groot toen we daar binnen kwamen, iedere stand was ook weer totaal anders. De stand die het meeste indruk op mij maakte die ook een prijs had gewonnen van de beste stand was van Nils Homestore. Deze verkopen exclusieve stoffen maar verkopen en stofferen ook meubelen.

Dit was natuurlijk niet de enige stand die we gezien hadden. We zijn ook langs de Miele stand gelopen die zeer groot was en waar er gekookt werd door Rudolf van Life and cooking, we hebben stand van Jan des Bouvrie gezien en de stand van de Gamma waar een assortiment stond Jan des Bouvrie. Verder hebben we ook nog 101 woonideeen, de vt wonen stand en Loods 5 gezien. Natuurlijk zijn we nog langs veel meer stand gelopen maar dat is te veel om op te noemen. Iets wat mij opviel was dat er erg veel stand met shutters waren.

Wat ik ook nog heel erg mooi vond was een wastafel, maar niet zomaar een wastafel maar eentje van natuursteen. Iedere wastafel was weer anders want er bestaan natuurlijk geen twee dezelfde stenen. In diezelfde stand stond ook een bad op pootjes, daar was ik al helemaal weg van!


Deze tafel met de tafel decoratie vond ik ook erg mooi, een onbewerkte tafel met grote leren stoelen en het fijne witte servies maakt het helemaal af.


Ik kan hier wel uren over door schrijven maar ik moet weer aan het werk. Kortom het was een zeer geslaagde dag en we hebben erg veel mooie dingen gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten