donderdag 23 september 2010

2de week

Zo, de 2de stage week zit er alweer bijna op, in deze week heb ik weer nieuwe dingen bij geleerd en leuke opdrachten gehad. De leukste opdracht vond ik toch wel mijn kamer klaar maken voor de verkoop zoals ik dat als verkoopstyliste zou doen. Morgen ga ik mijn kamer weer opnieuw fotograferen want een paar oude meubels hebben plaats moeten maken voor een aantal nieuwe meubels. Deze week heb ik ook onderzoek gedaan naar makelaars, wat een verschil in prijzen zeg! Ook ben ik nog een tijdje bezig geweest met een autosticker te ontwerpen, maar daar kwam niet zoveel soeps uit. 2 keer in de week houden we ons ook nog bezig met flyeren want er moet natuurlijk reclame gemaakt worden!

Volgende week weer een kort week verslagje,
Groetjes Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten